En diagnose…….

Sophie Elise er tilbake på bloggtoppen med et følelsesladet innlegg der hun forteller om hvor sensitiv hun er, og samtidig hvor kald og egoistisk hun er.
Jeg innrømmer det glatt, det ble litt mye for meg sånn en tidlig lørdag morgen. Og, som det kalde, litt kyniske, mennesket jeg kan være tenkte jeg at “Det der har sikkert en diagnose….”

Og er det ikke slik det ofte er?
Vi mennesker har lett for å dømme andre mennesker, sette våre diagnoser.
All form for anderledeshet blir sett på som unormalt, sykelig.
Samtidig som vi alle ønsker å være unike.

Og der ble jeg akkurat like “dyp” som Sophie Elise

 

 

2 kommentarer
    1. Sophie Elise har visst hatt/har utallige diagnoser (innenfor psyk.) i bloggen sin , noen visstnok selvdiagnoserte etter googling. Så mange at det er omtalt andre steder også, så selv jeg har fått med meg ting uten å være følger. Bipolar er diagnose hun har fra fagfolk, men det følger jo ofte med tilleggsdiagnoser, angst, etc.
      Jeg kunne sikkert lagt til mer, min synsing,men taushet er fremdeles gull. 😊

      I dag er også min rygg fullstendig dritt. Vent til SE blir så gammel som oss og får masse fysisk trøbbel også. Men da er ikke jeg oppå jorden, for det er lenge til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg