En lat dag.

I dag har jeg hatt en skikkelig lat dag.  Foruten at jeg lagde middag, spagetti bolognese, har jeg ikke gjort stort. Det har vært sofa, pelspledd og skravling i telefon med Datteren. Og vet dere hva? Jeg tror jeg har trengt det.

Ikke orket jeg bli meg Gamle Gubben Grå og Charlie Chihuahua ut på tur, selv om søndagsturene våre pleier å være ett av ukas høydepunkt. Jeg var bare slapp og sliten uten at det er noen grunn til det.

Gamle Gubben Grå serverte nybakte boller nå i kveld. Jeg droppa krem. Jeg er i grunn ikke så glad i fastelavnsboller. Gjærbakst trenger ikke krem for min del.  Nå tok han seg en ny luftetur ut. Jeg ligger fortsatt under pelspleddet, og i dag føles det som det er det eneste fornuftige jeg kan gjøre.

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg