Endelig!!!!

Endelig! Jeg er hjemme i Drømmehuset og har parkert piggskoa for godt for denne vinteren. I morgen skal jeg finne frem småskoa.  Det føles så utrolig godt.

Datteren og jeg dro ned igjen fra fjellet i dag. Gamle Gubben Grå og guttene kommer etter i morgen.

Det var utrolig godt å komme hjem til et sted hvor jeg ikke føler det er en ekspedisjon jeg skal ut på hver gang jeg skal på do. At folka inne i hytta ber meg huske på å bruke staver og forsikrer seg om at jeg har med telefon når drar av sted, mens de roper advarende etter meg. Det har blitt skikkelig glatt nederst ved do!  I går kveld ble jeg pålagt å ha både hodelykt, skistaver, piggsko og briller før jeg fikk gå på toalettet. Likevel hadde jeg følelsen av at engstelige blikk fulgte med meg på ferden fra hyttevinduet.

Etter tre dager på hytta var det og rimelig godt med en lang dusj. Åh, virkelig luksus og komfort. Det ble en riktig lang dusj etterfulgt av den reneste spa-behandling av kremer og velvære produkter.

Det er deilig å se at det har blitt store områder med bar plen, og at våren virkelig er i anmarsj også her. Det skal jeg ta meg virkelig tid til å nyte i morgen.

Men det som er deiligst akkurat nå er at jeg har hele Drømmehuset for meg selv! (Ja hvis du ser bort fra to sovende hunder.) Det skal jeg virkelig nyte! Fred og ro med mine egne tanker uten at noen forstyrrer meg.  Det føles så utrolig godt!
Jeg er utrolig glad i flokken min, og jeg har virkelig kost meg på hytta disse dagene. Så utrolig koselig at vi fem har brukt så mye tid sammen og kost oss på hytta, for det har vi virkelig gjort.
Likevel, akkurat nå og sitte helt i fred og kunne knotte på PCn og gjøre akkurat hva jeg vil uten noen forstyrrelser, ja det er og veldig godt.

6 kommentarer
    1. Borte bra, men hjemme best. Synes du var flink jeg. 3 dager på hyttetur uten strøm, og vann og toalett og dusj og du nyt fred og ro. Det er VÅR!!!

      1. Strøm er mitt minste problem. Toalett er vel det jeg savner mest når jeg er på hytta. Eller ikke toalett kanskje men mulig å gå på do litt nærmere.
        Det er deilig å vite at nå, nå er jeg ferdig med vinteren. Spådd 9 varmegrader her i morgen.

    2. Om jeg skal være helt ærlig, Kan jeg vel ikke si annet enn at jeg ble overrasket da det kom for en dag at du var blant fjellfarerne. – At du, frivillig, skulle oppsøke snø og is, liksom.. *hehe*

    3. Tre dager på hytta – og med piggsko, staver og lykt for å komme på do, tenker jeg det var godt å komme hjem fra hyttellivet ja 🙂
      Fortsatt god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg