Endelig alene.

I går da jeg kom hjem etter å ha gått tur med Charlie Chihuahua hadde også Eldste Sønn begynt å pakke sammen for å dra hjem til leiligheten sin. Datteren dro jo allerede tredje dag. Det er utrolig hyggelig å ha ungene hjemme. Men det er jo ikke så rart at de vil hjem til seg selv etter noen dager.

Yngste Sønn dro av sted med Eldste Nevø  for å ake ute i snøværet. Og litt senere fikk vi beskjed om at de overnatta på familiehytta.

Så var det plutselig bare oss to hjemme.  Gamle Gubben Grå og meg. Det føltes litt stille etter flere dager med huset fullt av folk.

Nå  dro Gamle Gubben Grå og Charlie Chihuahua også. Familien min skal møtes oppe på hytta, eller ute rundt hytta da. Det er jo ute en må møtes i disse tider. Gamle Gubben Grå kjører Eldste Sønn dit, og lufter Charlie samtidig.  Jeg ble hjemme.  Ryggen min orker ikke bale i snøen i dag. Det er greit, selv om jeg gjerne skulle vært sammen med familien.

Men jeg må og innrømme at det er deilig å ha huset for seg selv.  Tar en liten strekk under pelspleddet jeg.

4 kommentarer
    1. Hehe, må si jeg kjente meg igjen. Eldste sønn dro til Oslo i går. Ble stille her, men akk så deilig….
      Yngste sønn er fortsatt her, men han er stille og rolig…Må ikke være i fokus hele tida!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg