Endelig helg….

Svoger skulle ta den lange turen fra Oslo til Hønefoss og besøke oss i helga. Rart at turen fra Oslo til Hønefoss virker som nærmest en reise, mens turen fra Hønefoss til Oslo virker som en svipptur.

Gøy å pynte og style heimen litt når man skal ha gjester, så jeg kjøpte meg en nydelig rosebukett. Lite spm gjør meg så glad spm blomster. Nå vil jeg ha vår! (Det snødde i går, det snødde i natt.)

Det var trafikk fra Oslo, så det ble ganske seint før Svoger kom og vi kunne kose oss med middag. Gamle Gubben Grå disket opp med deilig biffmiddag, og jeg hadde kjøpt en helt fantastisk god rødvin. Dessert hadde jeg og husket. Det ble en trivelig kveld.

1 kommentar
    1. Så du fikk snøen…😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
      Det regner fremdeles her. De sendte faremelding fra i går kveld pga ventet snø. Ikke sett et forbanna snøfnugg, bare regn.
      Snart fullt hus her, til overnatting, så jeg kan ikke henge på blogg.no. Må være bestemor.
      Ha en fin helg, med snømåking og alt sånt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg