Endelig kveld…

La oss glemme toppbloggerne I dag. Det var ikke mye som førte til refleksjoner jeg føler for å dele. Ikke rakk jeg å blogge noe innlegg før jeg dro på jobb heller.

Etter jobb…. Vel, det finnes andre og viktigere ting å drive med enn blogg.

Nå er det snart midnatt og jeg har endelig landa i kurvstolen på trammen. Eller jeg landet her for et par timer siden, men det er først nå jeg har funnet tid til å knotte på telefon. Jeg prioriterte litt kvalitetstid med Gamle Gubben Grå.

Nå er det straks leggetid. Kommer kanskje sterkere tilbake i morgen.

 

 

2 kommentarer
    1. Av og til må det andre prioriteringer til 🙂
      Godt å bare lande i en kurvstol på trammen og slappe av.
      Lag deg en fin torsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg