Falsk trygghet

Alt kan kjøpes for penger sies det.  Og der det er etterspørsel vil det fort dukke opp et marked. I daghørte jeg i media at man advarte mot falske vaksiner.  Altså at du kan bli tilbudt å kjøpe vaksine over nett.  Vel ,jeg ville aldri sprøytet noe inn i min kropp som jeg ikke var 100% sikker på hva var.  Er man heldig er det bare saltvann, er man uheldig….vel, da kan det være så mangt.

Du kan bestille hurtigtest på nett, fritt levert i nærmeste postkasse.  Så kan du selv foreta testen hjemme i din egen stue.  Høres det ikke fristende ut? Og vet du hva, jeg er nesten sikker på at den kommer til å vise negativt test resultat uavhengig av om du er bærer av korona-viruset eller ikke. Er ikke det kjekt?
Slipper kjedelig karantene og andre trivialiteter.

Skulle du være så uheldig å ha tatt en positiv korona-test i den offentlige prøvetakingen. La ikke det ødelegge dagen eller den etterlengtede, og helt nødvendige, ferieturen til Dubai. Du kjøper enkelt og greit et negativt prøveresultat på nærmeste nettbutikk.

Korona-kriminalitet har vist nok blitt big-business.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg