Fisketur….

Fisketur??!??
Noen gang tror jeg ikke mine egne øyne.  Fisketur!!  Skal jeg være tro mot konseptet mitt skal jeg i dag skrive et innlegg om fisketur! For det er det Kokkejævel skriver om der oppe på bloggtopplista.  En fisketur, illustrert med nydelige bilder fra nord.
Jeg stiller meg relativt tvilende til at et innlegg om fisketur skal bringe meg på toppen av blogglista.  Jeg skrev om yoghurt i går, men er fremdeles på 52. plass.

Kokkejævel har tatt med seg Datter, en sønn og Kjærest på fisketur.
Jeg kan ikke huske sist jeg var på fisketur.  Sommeren 2006?  Jeg er rimelig sikker på at vi ikke fikk noen fisk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg