For 2.dag på rad—

Jeg er fremdeles på bloggtoppen!  2. dag på rad! Kan dere tenke dere en bedre måte å starte helga på?
Vel falt jeg fra en 81.til en 93. plass, men med litt skjerpings fyker jeg sikkert oppover lista igjen i dag.
Firmenningen bedyrer at hun ikke har klikka så mange ganger, så jeg har muligens fått noen nye lesere og.

Isabell Raad troner fremdeles på topp. Jeg studerer blogginnlegget hennes fra i går for å lære mer.  (Vet dere forresten at mens Isabell Raad sin blogg heter “sraad” dukket det opp en blogg i går som het “sraadblogg” Litt sleip måte å få klikk på spør du meg.  Bloggen ligger på 92 plass på lista. Altså plassen bak meg. Når jeg klikket på den er det en lenke som ikke virker. Antakelig har bloggen blitt sletta.  Det syns jeg er greit.)
Men tilbake til Isabell.
Hun skriver at det var plent umulig å sove lengre enn til 9.30 i går.
Jeg sover sjelden lengre enn til 5.30, så heller ikke i går.  Da klokka var 9.30 var jeg gått i gang. Hadde kjørt Yngste Sønn på jobb, handlet, luftet hunder, spist frokost og var godt i gang med husarbeid. Men så inntok jeg og ryggen horisontalen på sofaen sånn litt over klokka 13, og etter det ble det ikke gjort så mye produktivt.

Isabell blir i et elendig humør når hun er sulten. Men klarte å oppføre seg og ha full energi helt til hun var ferdig med alle dagens møter.
DET med å bli irritabel, litt tydelig, når jeg er sulten  eller har lavt blodsukker kjenner jeg meg veldig igjen i.
Det hender at jeg ikke helt klarer å la være å være Brit uten filter helt til møtene tar slutt…..

Så kanskje jeg må begynne å sove litt lengre på morgenen, og bli litt mindre tydelig når jeg er sulten for å komme oppover på lista igjen…
(Selv om jeg tror at et vlogginnlegg for eksempel med Brit uten filter i fri dressur ville gi en del klikk…)

10 kommentarer
    1. Skal se du har blitt “oppdaga”ja og kommer til å vanke på topplista..hehe.. Jeg liker ikke å være sulten , men ikke FOR mett heller.. men ofte blir det en av di ! Akkurat passe er liksom så vanskelig… God helg <3

    2. Jeg har klikket inn og lest om den hersens osten din mange ganger altså..for å ..æææh..noe.. ( juks?)…. på tide du stod opp så det kom noen nye ord her. 😁

      1. Gratulerer! Jeg klikket inn på bloggen din flere ganger på onsdag enn igår, for da var jeg så opptatt, men idag har jeg bedre tid igjen. 😀 Likevel må du ha fått flere lesere altså. 😀

      2. Sorry, Men jeg har ikke sovet.
        jeg har vært oppe siden 5.30 jeg, men det har vært litt mye annet som måtte ordnes på morgenen. Blant annet en 6 km tur med hundene

    3. Gratulerer! 😀 Jeg klikket inn på bloggen din flere ganger på onsdag enn igår, for da var jeg litt opptatt med annet, men idag har jeg bedre tid igjen. 😀 Siden du var inne på lista etter igår så må du ha fått flere lesere altså. 😀

    4. Opps, der klarte jeg jammen meg å legge inn to kommentarer også, – trodde den første ikke ble registrert. 😅

    5. He, he, ja vlogg gjerne du uten filter…
      Jeg er av de som greier meg svært bra med mange timer uten mat , men spiser MYE når jeg først spiser. Om det er dag eller natt. Helst natt..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg