Fornying må til……

Verden vender langsomt tilbake mot normalen. Jeg har ramlet ned på en femteplass, og antall sidevisninger stuper.  Og vet du hva? Jeg trives faktisk med det!   Ikke tror jeg at jeg klarer å hisse på meg noen med dette innlegget her heller. Av de over meg på lista er det Kokkejævel som har det innlegget som får frem de sterkeste følelsene.

Mat fra bunnen har ikke kommet med noe nytt. I går hadde hennes 4.3232 lesere laks til middag.
Vi hadde Pizza, Grandiosa – da jeg endelig kom hjem litt etter klokka 22 i går kveld.

Ida Wulff tar vekk badende damer over spisebordet og erstatter det med poster i høstfarger. Passer godt, siden hun har en rabattkode å reklamere for inne hos en sånn poster-butikk.
Jeg tror jeg lar kunsten vi har hengende rundt om kring få henge. Mulig supplerer jeg kunstsamlinga når jeg stikker innom Fretex på vei hjem fra Drammen i morgen.
Nei jeg har ingen rabattkode å dele ut hos Fretex.

Mamma på hjul er og opptatt av fornying i heimen. Hun har fått ny hvilestol. Tipper hun nyter den i dag, ja hvis hun ikke er på hjortejakt i hagen da….

Så har vi Kokkejævel da. Grunnen til at han vekker berettiget harme hos meg er at han kan melde at vinteren er på vei. Han så snø på toppene rundt Alta i går.  Jeg virkelig misliker vinter, snø og kulde. Spesielt i September.

11 kommentarer
    1. ja du jobber nok med valget du ,jeg er ferdige å forhåndstemme :=) snø i toppane ja uff nei håper det venter litt til vi har lyst over fjellet med bobilen en siste gang ,men det blir først neste helg ikke kommende og med sommerdekk kan vi ikke få snø rett ennå :=) ha en fin dag da

    2. Nysnø i fjellene her, regn, surt og grått. Vanligvis pleier det og være en fin høst men det ser mørkt ut. Man får ta det som det kommer. Ha en fin dag.

    3. Nysnø i fjellan et godt stykke sør for Alta og..og når æ tenke mæ om så hadde vi det i midten av Juli og .. men dn blei ikke liggende, og æ trur denne gangen blir det og å forsvinne😊😊 ha en fin kveld🌸🌸🌸

    4. Kan du bare gi F i og kommenter kokkejævel i heletatt?? Ikke så my som nevn han/bloggen hannes nå mer.. er det veldig vanskelig for deg? Tror jeg snakker for veldig mange når jeg sier det bare bli for dumt… virke nesten så du ønske og legg opp til drama og ainna mainnshit! Ta deg kraftig sammen,og heller hold deg til politikken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg