Fortsatt ingen assistent….

Isabell Raad er øverst på bloggtoppen, men hun har ikke kommet med noe nytt siden hun fortalte at hun ikke hadde personlig assistent lengre på fredag.  Jeg går ut i fra at hun ikke har fått seg en ny i løpet av helga.  Hun er jo på hotellferie i egen by med han derre typen fra London. Trenger ikke noen assistent da…

Jeg har heller ikke fått meg noen assistent.
Jeg har jo Gamle Gubben Grå.  Ser du den digre sypresslignende busken på bildet? Den som er litt lysgrønn, men masse bruna midten?  Den hugget og rensket Gamle Gubben Grå vekk i går.  Det ble SÅ fint.  I dag skal jeg ut og plante både vinternispel og syrinhortensia der.  Kina-einene er litt brune der de har stått i skyggen eller helt har vært dekket av sypressen. Vi skal se omvi må kutte ned litt mer av de, eller om de kommer seg. Inspeksjonen av det tar jeg i dag.  Kjenner jeg har energi til å ha nok en travel dag. Vi får se om det holder dagen ut…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg