Fra egen hage

Det blir aldri feil. Tusle ut i egen hage og plukke inn en skål med søte jordbær. En liten “premie”  midt på formiddagen fordi jeg har vært flink og ryddet i sokkekuffen.

Ja, jeg har gjort mer enn det da, luftet hund, båret ut søppel, rensket opp i krydderhagen og klippet ned de krydderplantene som har begynt å blomstre… ja og annet småplukk for å holde Drømmehuset og tomta sånn noenlunde I vater.

Nå sitter jeg i gyngestol på terrassen og koser meg med jordbær. Det er spådd både regn og torden, men de mørke skyene jeg så i sted har forduftet. Håper det bare var skremselspropaganda fra meteorologen sin side.

2 kommentarer
    1. Nei nei, ingen skremselpropaganda, de meldte bare feil for været dundret ned her over hustaket vårt!
      Snakker om å våkne stående i senga! På et tidspunkt vurderte eg å stå opp for å trekke ut kaffimaskinen….

      Vibbedille 😀

      1. Vel, regnværet har kommet. Jeg har hørt litt buldring i det fjerne. Men så langt har det blitt lite annet enn noen skikkelige vindkast og litt regn. Gult farevarsel er litt drøyt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg