Fredagskveld

Jeg regner med at dere formelig hopper i stolen av spenning. Hva har denne kjerringa mesket seg med i dag?
Jo, Chili sin Carne. Altså Chili con Carne uten “Carne”, altså uten kjøtt. Pose fra Toro, tilsatt tomater, bønner, paprika og litt hjemmedyrket chili. Godt og spicy.
Ved siden av drakk jeg en boks Clausthaler.  Ble ikke noe vin i dag, hadde merkelig nok mer lyst på øl. Synes det er best til skikkelig krydret mat.

Nå tror jeg jeg skal finne senga. Kjenner jeg er sliten. Det har vært en begivenhetsrik uke med mye tankevirksomhet.
Vi snakket litt om å dra på hytta denne helga.  Det skal være kveldsgudstjeneste i Renli stavkirke som ligger like ved hytta på søndag. Men jeg kom til at jeg ikke orker.  Godt å være hjemme og lade batteriene.

Nei, GOD NATT:

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. God morgen, det er ganske godt dette. Pleier å kjøpe den ferdige pakka fra Toro, hvis den er på tilbud.
      Med salat til og brød er det bra middag og man blir mett!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg