Fretex funn

Ingenting er som en tur innom Fretex etter en dag full av møter og diskusjoner.  Det er noe eget ved å gå der i bruktbutikken og kikke etter skatter i ro og fred. Denne gangen dro jeg hjem med to funn.

Denne søte barne-tallerkenen måtte bare bli ed hjem. Hvem jeg skal gi den til, vet jeg ikke ennå.  Men den var bare så utrolig søt!  Den hadde ikke noe stempel, eller noe slikt. Men jeg falt for den søte nostalgiske dekoren.

 

Den andre tingen som ble med hjem var denne gele- eller pudding-forma i porselen.  Skikkelig sånn husmødre hadde på 50- tallet.  Jeg har ønsket meg en slik lenge. Nå gjenstår det å se når jeg får testet den.  Jeg er ikke husmor så veldig ofte…

Snart starter loppemarked sesongen. Da, skal jeg nok finne mange skatter

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg