Fretexfunn

Forrige uke var jeg I Drammen, og selvsagt innom det som for meg er interiørbutikk nummer 1, Fretex. Der fant jeg denne gangen 4 av disse fine glassene. Jeg synes de er nydelige, så de måtte bli med hjem til Drømmehuset.

Litt mindre fornøyd var jeg her om dagen da et litermål “hoppet” ut av kjøkkenskapet slik at ett av disse glassene som sto på benken under havnet på gulvet. Selvsagt ble det knust. Men jeg har fremdeles 3 glass.

Denne uka var jeg på ny i Drammen, og selvsagt innom Fretex ( selv om det holdt hardt).  Da fant jeg to av disse glassene.

Jeg har sett Isabell Raad og flere andre influensere drikke appelsinjuice og vann av lignende glass. Det ser så stilig ut på bilder av frokosten. Glassene kostet 10 kr. stykket. Selvsagt ble de og med hjem til Drømmehuset.

Vell hjemme oppdager jeg at disse glassene tilhører samme serie. Aner ikke hva de heter eller hvilket fabrikat de er. Men ingen tvil om at vi kjører stil her I Drømmehuset.

8 kommentarer

Siste innlegg