Frokosten min

Jeg hadde planer om å gjøre som de ordentlige toppbloggerne og ta bilde av frokosten min, gjerne fra flere vinkler.  Som Julia Nyland ville jeg vie et helt blogginnlegg til bilder av frokosten min, og søndag er en fin dag for frokost-fotografering her i Drømmehuset.  På søndager varmer nemlig Gamle Gubben Grå rundstykker eller store briks til oss.

Jeg fant frem kruset som forteller at jeg er “super mom”og en litt slitt asjett fra Fretex som har masse sjarm. Danderte briks med salami og majones (det er jo søndag) på asjetten og fyllte rykende varm te i kruset. Ryddrt vekk aviser på spisebordet – og glemte hele fotograferinga helt til jeg satt å tyggde på den siste biten av brødmaten…..

Det er noe med hjernen min som gjør at den slutter å tenke som en blogger straks den får øye på noe spiselig.

8 kommentarer

Siste innlegg