Glam-livet

“Alle” som betyr noe var på åpningen av The Hub, Stordalens nye hotell, har jeg fått med meg. Jeg var ikke invitert.  Og hotell-bildet mitt er ikke fra The Hub, men fra en restaurant i Praha. Bildet er fra i fjor .Jeg har ikke vært ute og reist på en stund. ikke er jeg på bloggtoppen heller.

Men Sophie Elise er tilbake på toppen av lista.  Og hun var påThe Hub.
Hu og kjæresten og resten av jet-set gjengen koste seg på hotellet på torsdagskvelden og overnattet i suiter på hotellet til fredag.  Stordalen får mye reklame av en slik event, og bildene viser en fantastisk flott 2 etg. suite.

For mange kan det glansbilde-livet Sophie Elise og andre influensere lever virke provoserende på vanlige mennesker.  Forskjellene blir liksom litt tydelige.  Hvem leier seg en suite i egen by for å sove etter en fest, liksom.  Mine egne betraktninger hver morgen viser jo med tydelighet forskjellene, og jeg vet mange opplever meg som misunnelig.

Vel, det er jeg ikke.
Sophie Elises innlegg fra the Hub var et sponset innlegg.  Kjendis festen og hotellovernattingen var jobben hennes.. Alt betalt av oppdragsgiver Stordalen, og mulig noen andre sponsorer av klær og sminke.  Kanskje ville hun og kjæresten heller sittet hjemme i joggebuksa, spist Grandis  og sett på Netfix.  Men det gir ikke klikk, penger i kassa og fortsatt berømmelse.
Jeg håper at hvis en ordentlig toppblogger skulle slenge innom bloggen min, håper jeg de forstår at det ikke nødvendigvis er dem som enkeltpersoner jeg harselerer med, men mer selve konseptet.  De utnytter et marked som er der, de tjener penger fordi noen ønsker å sponse dem. De vet sikkert og at det gjelder å stå på mens de har en markedsverdi, og at den fort kan utebli.  Det er en jobb, men det er en tøff og usikker jobb uten det sikkerhetsnettet vi andre har i våre kanskje langt mindre lukrative stillinger.

2 kommentarer
    1. Unnskyld, men de kan ikke ha mye mellom ørene de som misunner eg og misforstår måten du skriver og sammenligner på..
      Jeg synes det er gøy lesning og sammenligning. Jeg ville forøvrig aldri hatt et slikt toppbloggerliv…
      Dubai har jeg vært og lagt på verdens fineste hotell, men forøvrig ikke noen by jeg ville dratt tilbake til, og p.s det var ikke jeg som betalte den gangen…:)

      1. Takk for hyggelig tilbakemelding.
        Jeg ville heller ikke hatt livet deres, det er et høyt krav om å prestere og levere.
        Har ikke vært i Dubai. Står ikke så høyt på lista heller – bortsett fra klimaet akkurat nå. Mensom Gubben sa i sted. Vi var i Egypt, mener å huske du ikke var helt bra da heller. (Ble dårlig av varmen…)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg