God morgen!

God morgen fra toppen av furukronene!  Jeg våknet av at Gamle Gubben Grå  drev og kokte kaffe klokka 5 i morges.  Jeg var trøtt som en dupp, for Charlie Chihuahua hadde holdt meg våken til klokka 2 i natt, men kjente det var greit å ta en liten tur på do.

Sola var i ferd med å stå opp, så da kledde jeg på meg og satte meg ut. Ville jo ha med meg denne fine morgenstunden.

Så her har jeg sittet med kaffekoppen den siste drøye timen omgitt av vakker fuglesang. Både kjøttmeis, flaggspett og et par fugler jeg ikke kjenner har besøkt fuglebrettet.  Eller flaggspetten satt bare på rekkverket her.

Jeg har og hatt besøk av to ekorn. Den ene satt lenge og koste seg på fuglebrettet og lot seg villig fotografere, den andre litt tynnere og litt gråere kommer mer vaktsom og henter godsaker og flyr igjen.

10 kommentarer

Siste innlegg