God morgen!

Mandag og en ny uke har så vidt startet. For en gang skyld har jeg flere avtaler på kalenderen denne uka Det føles godt og ha noe som må gjøres til avtalt tid og sted. Litt mer struktur på dagene.
Eller struktur er kanskje feil å si. Jeg er egentlig flink til å ha struktur på dagene mine. Står opp rundt klokka 6 og lager meg lister over ting som bør gjøres – og ja, jeg følger listene sånn noenlunde.

Bloggen har blitt nedprioritert et par dager. Det ses på sidevisning og plassering på bloggtoppen. Det har jeg og planer om å gjøre noe med denne uka. Jeg burde sikkert hevde at jeg arbeider med å få til noe super hemmelig som jeg gleder meg sykt til å kunne dele med dere, men sannheten er vel at det er andre ting som har mer fokus. Bokplanene for eksempel. Ok da, bokplanene er jeg kanskje litt hemmelighetsfull om. Det gjelder jo å opprettholde spenningen.

Ellers kommer uka til å inneholde mye politikk. Og politikk er jo gøy!
Dette er ei uke jeg ser frem til. Spinner litt i startboksen, gleder meg til å ta fatt.
Ute skinner sola. Det ser ut til å bli en flott dag.
Første punkt på programmet er et staudebed hvor det trengs en skikkelig opprensk, ja og så trenger Charlie Chihuahua morgenturen sin. Jeg bør og ha satt meg inn i et saksfremlegg i en sak om høyhuset ved fossen i Hønefoss.  Det starter sin gang gjennom Hovedutvalg, Formannskap og Kommunestyre til uka. Det kommer til å bli en politisk kamp. Rådmannens innstilling går på 14 etasjer. Skal man vinne frem med sitt og partiets syn må man lese sakspapirene nøye. Sette seg inn i hva som står, ikke bare hva man tror står eller hva man har fått inntrykk av gjennom lokalavisa og diverse fb oppslag.

Vel, nitimen er godt i gang på radioen. Tekoppen er tom og brødskiva spist. Det er på tide å starte dagen.
Vi blogges!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg