Grøftelangs

Det er ikke noe som er så fint som villblomster, og da jeg gikk morgenturen med Kjøteren i dagplukket jeg med meg en bukett fra grøftekanten.  Ellers har jeg ikke gjort så mye i dag.  Trøtt og sliten – igjen.  Begynner å bli en vane.

Det har i grunn vært kaldt i dag, Eller kanskje jeg som er ekstra frossen?  Har stort sett ligget eller sittetunder pleddet i hele dag.  Tok frokosten på trammen med et hagearbeid etter at jeg hadde gått tur med Kjøteren.  Legge planer for ne prosjekt, drømme. Mer drømming enn planlegging kanskje….

I ettermiddag holdt jeg Gamle Gubben Grå med selskap på terrassen mens han malte leveggen.  Han malte og jeg satt og koste meg i kurvgyngestolen.  Det er viktig med arbeidsfordeling.

3 kommentarer
    1. Jeg husker faktisk teksten fra småskolens lesebok: Far leser avisen. Mor lager middag.
      Nå er det snudd om: Far maler. Mor sitter i godstolen ( og leser avisen, eller noe annet)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg