Gryende

Reklame | Bloggen Gryende

Sjekk denne dama!  Og ikke minst sjekk bloggen hennes. Gryende  Hvis dere mener jeg har sterke meninger, så er jeg rene søndagsskolepiken sammenlignet med henne.

Gry Henriksen er navnet hennes.  Og i om-delen på bloggen kan du lese

En blogg som i vesentlig grad er viet dagsaktuelle tema, krydret med sterke meninger som titt og ofte bryter med de politisk korrekte rammer.. I tillegg rommer den også det meste hva angår de mer tradisjonelle emnene innen blogg-konseptet, hvilket innebærer at du til og med vil finne ett og annet ‘rosa’ innslag hist og her..

Og vet dere hva?  Dama holder det hun løver!!

Jeg har latt meg provosere av noen av innleggene hennes meninger, ikke minst om den pågående pandemien
Andre ganger ha jeg følt det befriende at noen sier akkurat det jeg tenker, og om mulig enda mer rett fra levra enn det jeg ville tørre å uttrykke meg.

Et fyrverkeri av ei dame som og har et godt språk og en sikker penn. Gå inn på bloggen og NYT!!!!

7 kommentarer

Siste innlegg