Håp…

Isabell Raad er fremdeles øverst på bloggtopplista. Jeg er på en 47, plass.  Men siden Isabell ikke har kommet med noe nytt siden spørsmålsrunden på søndag tar jeg for meg bloggen som ligger på plass nummer 50.  Det er i dag Lene Elisabeth Tarnes.  Jeg har vært innom bloggen hennes ved enkelte anledninger når overskriften har fenget meg, men jeg er ingen fast leser av bloggen.  I om-delen leser jeg at hun er i 40 åra, bor i Larvik og i tillegg til barn og bonusbarn har hun en chihuahua.

Det finnes et lite ord som heter håp, det skjønneste i menneskets språk

Sitatet over er liksom essensen i Lene Elisabeths innlegg.  Hun sitter ute i sola og skriver, og koser seg. Nyter smaken av sommer som mange av oss andre. Så  flyr et helikopter over himmelen. Et helikopter hun forstår at er ute og leter eter ei savnet jente.  Det gjør henne tankefull.
Livet arter seg så forskjellig.  For noen har de sitt livs øyeblikk, livet er sol .  og sommer, andre opplever i samme sekund sitt største mareritt.
Budskapet er sett pris på de gode dagene og ta vare på hverandre.

Et lite innlegg, som ga meg grunnlag for noen refleksjoner over eget liv .

Ha en fin dag!

3 kommentarer
    1. Ja, det er jo sånt, noen har det helt topp, samtidig som andre er helt på bunn.
      Litt godt å reflektere over livet av og til 🙂
      Fine dagen videre ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg