Heldige meg!

Husker dere innlegget mitt fra i dag morges? Innlegget hvor jeg skrev om Miba på plass nummer 100?

I det aller siste avsnittet skriver jeg at Miba gir bort frø fra egenproduserte basilikum.  Jeg skrev at sånne frø kunne jeg tenke meg. Og om ikke jeg har grønne fingre, så har Gamle Gubben Grå det. Og vet dere hva? Miba er så snill så hun vil sende meg noen frø. Det blir spennende å teste ut.

Blir nok først gjort til våren.  Og den skal få stå inne, eller i drivhus hvis Gamle Gubben Grå har klart å montere det. Vi har jo som noen av dere kanskje husker et drivhus i garasjen   Og hvis noen lurer, JA. Drivhuset er fremdeles i garasjen et sted….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg