Helg….

Jeg følte meg helt utlada da jeg dro fra møtet i dag. Jeg gir litt mye når jeg kjemper for en sak jeg opplever som viktig.  Så på vei hjem unte jeg meg en tur innom kjøpesenteret i Krokstadelva og litt lunsj, eller egentlig var det vel frokost…

Sjekket telefonen.  Jeg hadde fått en melding fra de som sloss mot at veien de bor i skal stenges med bom. Litt mye engasjement.  Jeg svarte på meldingen, håper jeg svarte ut på en grei måte, men jeg var liksom ikke klar til å kaste meg over neste kamp nå med en gang. Tar det over helga…

Etter litt mat tok jeg en runde på senteret og fikk kjøpt noen julegaver.  Er virkelig godt i gang – og har ennå ikke noen stress følelse.  Det er over en måned igjen til jul.  Leker litt med tanken på å klare å bli ferdig med gavene før 1. desember. Hadde vært utrolig deilig. Det er lengesiden jeg klarte det sist, men i år er det nesten innen rekkevidde. Vi får se om jeg er like avslappet i forhold til det om en uke.

Da jeg var innom  Til Bords sin butikk så jeg at de hadde ting fra Willroy & Boch, og sjekket om de hadde juleserviset mitt.  Det hadde de! Og jeg fikk supplert med en ny middagstallerken. Jeg slo et lite skar av den ene tallerkenen i fjor, og det er jo mest gøy å dekke på med feilfritt servise på julaften.  Stolt av meg selv som faktisk klarte å huske på å kjøpe ny tallerken før jeg plutselig oppdaget at jeg hadde en tallerken for lite når jeg dekker bordet på selveste Julaften…

Hjem, rakk også litt husarbeid før jeg satt i gang med middagslagingen. Wok er raskt og godt.  Det ble vin i glasset og en liten strekk på sofaen under pelspleddet.  Det er godt med helg og et par litt roligere dager.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg