Helgens planer

En for meg ny Isabell er på toppen av bloggtopplista, Isabell Eriksen heter hun.  Lurer litt på om jeg skal skifte navn til Sofie Isabell, det tror jeg ville være et sensasjonelt lurt trekk for å avansere på bloggtoppen.
Isabell Eriksen skriver om sine planer for helgen.  Jeg trodde det måtte være noe ekstremt spennende, siden hun var på toppen av lista, men for meg ser det ut som en ganske så vanlig helg for en ganske så vanlig ung voksen.

I går hadde hun planer om bare å være hjemme.  Hun fikk kanskje besøk, men skulle ikke ut av leiligheten.
Jeg derimot drev med gjørmebading. Det kan du lese om her . Det innlegget burde jo hete “gjørmebryting”. Da  hadde jeg garantert fått langt flere klikk. Amatør!
Seinere på ettermiddagen gikk jeg litt bananas i halvpris på nødvendig og unødvendige ting til påske på Sparkjøp. Det kommer det nok et innlegg om senere, så følg med!!
Eldste Sønn kom hjemmom en tur i går kveld og har blitt til i dag.  Utrolig koselig å være nesten fullt hus.

I dag skulle denne Isabell noe jeg ikke forsto hva var.
Hun skal på en skikkelig spennende “event”.Hun skal ikke “henge” men på en “gig” sammen med broren til Kylie og Kendal Jenner, Brendon. Hun mener jeg bør goggle denne Brendon, men det orker jeg ikke.  Måtte ha googla resten av familien og “gig” også. “Event” og “henging” er jeg litt mer trygg på hva er. Denne Brendon, og resten av slekta hans antagelig vis er også i slekt med “The Kardashians” …
Her var det i grunn veldig mye jeg ikke forsto…

Jeg skal på Påskeskirenn.
Det skal jeg sammen med Gamle Gubben Grå, Eldste Sønn, Yngste Sønn, Datteren hvis hun orker etter å ha arbeidet som bartender til klokka 5 i dag morges, Eldste Søster med hennes barn, svigerbarn og barnebarn, Yngste Søster med hennes mann og barn og forhåpentligvis kommer også Høvdingen en tur.  4 generasjoner -og jeg er i familie med dem alle! Ja, bare inngiftet sammen med Svoger og Svigersønn til Eldste Søster, men  det er familie for meg. En herlig gjeng på 17 stykker hvis alle dukker opp, og ingen har fått noen nye kjærester jeg ikke vet om.  Det er et aldersspenn fra 2 år til 88.
Skirenn, grilling, vafler og vandrehøna. Isfiske og noen snakker om isbading. Alt kan skje når denne gjengen samles på hytta mine foreldre bygde på starten av 70 tallet, og som har vært mitt Påskeparadis siden den gang.
Du kan tro jeg gleder meg!

I morgen?
I morgen skal Isabell Eriksen slappe av, og kanskje dra på Spa.
Jeg skal bare kose meg og ta dagen som den kommer.

Dette blir en fin helg!

6 kommentarer
    1. Hehe….jeg trenger ikke å lese noe hos toppbloggerne. Det er ganske greit å kunne komme inn hit og lese oppsummeringen istedet 😉

      Høres ut som en herlig gig du skal på selv 😉
      Kos deg masse i Påskeparadiset ♥

    2. Kos deg i Påskeparadiset, – hørtes veldig trivelig ut! Mye mer gøy enn det Isabell skal på. Brandon har vel felles far med Kylie og Kendall. De to jentene er søstrene til Kardashian på morssiden. Spent på hva du har kjøpt på Sparkjøp. ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg