Her bor jeg

Isabell Raad på bloggtoppen har sjekka inn på hotell.  Hun får besøk av kjæresten, og da er det jo litt kjipt å bo hjemme hos Mamma.  Hun har riktignok en leilighet hun ikke har flyttet inn i ennå, men hotell er nok bedre. Ikke minst når man kan skrive et reklameinnlegg for hotellet. Med 48.813 lesere tipper jeg det gjør noe med hotellregningen.
Da jeg var på Isabells alder begynte jeg og arbeide som radiograf på sykehuset.  Jeg bodde hjemme den første uka, men fikk nøkkel til leiligheten jeg skulle leie av sykehuset første uka. Torsdag, mener jeg.  Mandag andre uka skulle kjæresten min, nå Gamle Gubben Grå komme til Hønefoss. Han hadde ferie og skulle bo noen dager hos meg. Mine foreldre og jeg var skjønt enige om at da var det breit å bo i leiligheten.  Vi hadde ikke mye møbler den uka. Vi kjøpte kjøleskap og komfyr brukt, hadde en lenestol, respatexbord med 4 stoler på kjøkkenet og et par hagestoler og et bord på terrassen Ja, og ei dobbeltseng vi arva etter samboeren til søsteren.
Jeg kan ikke huske at vi overhode vurderte å leie oss inn på hotell.

Jeg har ingen planer om å flytte inn på hotell i egen by denne helga heller. Men hvis noen av hotelleierne på Ringerike vil sponse meg med en hotellovernatting, kan jeg gjerne skrive et innlegg om hotellet i etterkant. Bare å ta kontakt.
Mens jeg venter på strømmen av hotelltilbud, som forresten ikke bare behøver å komme fra Ringerike, tenkte jeg å vise dere hjemmet mitt, Drømmehuset.





2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg