Hmf..

I går brukte jeg deler av dagen til å male siste strøket på to gamle nattbord jeg har drevet å pusset opp. De er malt med kalkmaling som jeg skal vokse for å tåle litt vask og bruk. Nå sto de ute på terrassen og tørket fint i sola mens jeg tok en aldri så liten tur ned på Kiwi.

Jeg kom hjem likt med regnskura. Gamle Gubben Grå og jeg snakket om hvor fint det var med litt regn mens vi pakket ut fra handleposene. Så plutselig kom vi til å tenke på nattbordene og løp ut på terrassen for å redde de i hus.

På bildet ser dere hvordan de så ut ETTER at jeg hadde forsøkt å tørke vekk vannet…  Kamuflasjemalte nattbord…. Tror nok de må få et strøk til….

1 kommentar
    1. He-he…mulig de må få litt mer maling ja…ELLER du kan kjøpe matchende ting til, i kamuflasje-mønster … 😮 Sikker på du får dem fine igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg