Høst

Jeg tok en tur i Sjongslunden i dag og jeg. Regnet med at det fremdeles var trygt fordi flertallet i formannskapet gikk inn for å la fotballbanen være oppvarmet også denne vinteren.

I dag ligger tåka over elva. Ikke så lavt at den lar seg enkelt visualisere på bilder, men den er der. Men tåke er greit nok. Det er snøen jeg gruer for, og jeg vet at den er rett rundt hjørnet.

Etter som dagen gikk over i ettermiddag ble tåka bare tettere og tettere også her oppe hvor vi bor.

Så da ble det fyr på peisen og strikketøy. Lua til Gamle Gubben Grå. Jeg er nå endelig ferdig med mønsterborden og har bare plankekekjøring og felling igjen. Det er bra. Har rekket opp tre ganger.  Sånt blir ikke kjerringa glad for. Men nå er jeg berga. Forhåpentligvis blir det lue på Gubben før vinteren setter inn  for alvor.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg