Høst

I dag er det vått og grått. Jeg tok med meg Charlie Chihuahua og gikk på tur i regnet.  Noen ganger er det utrolig godt å rusle rundt, selv om det regner. Litt usikker på om Charlie er enig. Han sutra veldig mens vi gikk. Tipper han kommer til å pakke seg godt inn under teppet når vi kommer hjem.

Jeg syntes det var godt. Har vært litt mye inne denne uka.

Nå skal jeg hjem og signere kontrakt om bloggsamarbeid.  Jeg har så lyst til å fortelle, for dette er veldig stort for meg. Men dere må nok smøre dere med tålmodighet litt til.  Dere vet, alt må skje i følge kontrakten.

 

 

4 kommentarer
      1. Charlie er så kort at det nok er kaldt å gå ute i vått gress. Men til å være forhenværende veskehund har han kommet langt. I dag løp han i søledammene så det sprutet. Han kunne greit ha gått rundt.
        Kontrakt er spennende!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg