Husarbeidet får vente….

Mens flere av toppbloggerne over meg på lista er opptatt med hus og hjem, får husarbeidet vente for min del. Det føles litt godt. Har fortsatt turen nedover lista og er nå på en 10. plass. Fortsatt fornøyd med det.

Martine Hslvs, Stine Skoli og Mat fra bunnen har ikke kommet med noe nytt. Mat fra bunnen lokker med kjøttpudding i dag. Vi er lovet pizza skal jeg tro menyen som henger på fellesrommet.

Monica Vederhus var en av de huslige i går. Rydda og vaska hele leiligheten. Flink dame!

Vibbedille var ikke like huslig. Der var det dom vanlig mest perler og hobbyrom. Og et oppdrag som budbil før på dagen.

Ida Wulff har faktisk kommet med et nytt innlegg! Hun har delt plantegninger over huset de skal bygge. Flotte saker med “foreldresuite” 3 bad og utendørs svømmebasseng. Jeg skal ha bassengtrening i dag  Håper det ikke er utendørs basseng her….

Nå er ikke dette bildet tatt i dag. Illustrerer bare hvordan jeg ville føle et utendørs bad akkurat nå.

Doc og Dask er i likhet med Monica opptatt av å vaske og fikse. Ikke hus riktignok, men bil.  Det er mus i bilen og de har lagt fra seg ekskrementer som tegn på et godt liv. Som Doc og Dask har de nok sansen for å bo i bil, selv om de ikke har valgt bobilen. Nå er musestille satt ut og første mus har alt måtte bøte med livet.

Hos Mamms på hjul er det og husarbeid på timeplanen. Det resulterte at tanna som tannlegen nappet ut av munnen på en sovende gutt har kommet til rette. Og siden guttungen har som mål å bli rik, krevde han betaling for tanna for annen gang. I tillegg har han vært i lønnsforhandlinger om timelønn for å gjøre husarbeid. Selv jeg synes han muligens har litt ublude krav.

Da er det bare Kokkejævel igjen. Han er overvektig og vet det. Han vet og hva som skal til for å gå ned. Trenger nok ikke alle de rådene han får i kommentarfeltet.

Jeg er og overvektig. Har gått ned rundt 15 kilo det siste halvannet året. Regner med å miste noen flere kilo i løpet av dette oppholdet.

Men nå må jeg stikke. Bassengtrening venter!

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg