Hverdagsromantikk…

Så er det noen inneklemte hverdager. De eldste ungene har reist hjem. Gamle Gubben Grå kreker seg ut av senga når vekkerklokka ringer 05.30 og tilbringer dagen på jobb. Yngste Sønn og jeg har fri hele romjula. Men hverdagen siger også inn over oss.

Ribbe og kalkun middager med mange timers forberedelser blir byttet ut med ferdigstekte fiskekaker fra Kiwi.  Middag som man ikke trenger fotografere og dele på fb eller Instagram.

Men når jeg setter meg til bords og middagen Gamle Gubben Grå hår laget blir satt foran meg smiler jeg glad og strekker meg etter telefonen. For selv en traust middag fra halv pris kurven på Kiwi kan få denne kjerringa til å smile og føle seg elsket. Trur du ikke Gubben stiller opp med hjerteformede fiskekaker på en ellers grå torsdag.

Fiskekakehjerter på en grå, litt kjip torsdag teller mye mer enn dyre diamintringer under juletreet på julaften. Det er tross alt hverdager det er flest av…

5 kommentarer

Siste innlegg