Hvite hus…

I går var jeg i Drammen, og da er det obligatorisk for meg med en tur innom Fretex.

Siden jeg jo også var i Drammen og innom Fretex på onsdag hadde jeg ikke alt for store forventninger om å finne så mye fint. Men jeg tenkte i det minste å kjøpe meg en CD. Den som Gamle Gubben Grå har i bilen har vel snart gått på repert i 5 år.

Og ja, jeg fant en CD. Kanskje ikke det helt store, men jeg holder ut med Halvdan Sivertsen ei uke eller to.

Jeg fant og disse to hvite husene! Jeg har en samling med noen litt mindre slike hus hjemme, og nå kan jeg ha litt utbygging av den lille byen min.

4 kommentarer
    1. Disse husene er så fine.
      Jeg har ikke, men min datter har flere. De er så fine med lys i.
      Og nå er det snart den tiden igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg