I mars skjer dette……

Og hvem er på bloggtopplista for tredje dag på rad?  Jeg bare spør?  Jo det er jeg!!! Riktignok kun på en 98. plass, så det går liksom litt feil vei…81-93-98…. Men jeg erpå lista.  Jeg er blant de 100 mest leste influenserne på denne plattformen. Jeg, ei halvgammel kjerring som gnåler om å stemme Rødt.  Det er litt kult, synes jeg. Riktignok har Isabell Raad helt der oppe på toppen et par klikk mer enn meg (31.247 for å være nøyaktig), men hun har jo både ansatt en assistent tog fult av sponsorer som klikker for henne så jeg er godt fornøyd med mine 159.

Isabell har en liste over det som skal skje i mars. Det var en god ide, det skal jeg lage og.

  1. Booke og reise på en ny ferie skal jeg ikke. Isabell har vært i Dubai, Napoli, Budapest og Paris i år.  Nå skal hun på ferie igjen!
    Jeg var i Amsterdam med forbundet i januar, Har ingen planer om noen flere utenlandsreiser i år, men vi skal en tur med Nordlandsbanen i august.  Tror ikke jeg trenger booke den ennå.
  2. Få besøk av  en spesiell person trenger jeg ikke. Jeg labber jo rundt her sammen med Gamle Gubben Grå hver dag.
  3. Dra på to premierefester  skal jeg heller ikke.
    Men jeg håper å komme meg på Kickstarten på valgkampen på Gledeshuset. Om det blir som publikum eller en del av panelet blir bestemt på mandag.
  4. Spille inn til en episode på et nytt TV program skal jeg heller ikke,
    Men både Hovedutvalgsmøte og kommunestyremøtet jeg skal på går på web-TV, så det blir plenty av muligheter til å se meg på TV.
  5. Spise mye  her hjemme.
  6. Få besøk av bestevenninnene mine  Hører dere.? I løpet av mars må vi få tatt en kaffekopp. Både hun som synes jeg er PR kåt, hun som ikke er så pen men veldig klok, og du som jeg aldri ser men som jeg vet er der hvis jeg virkelig trenger deg.
  7. Levere pc n min på service burde jeg så klart ha gjort.  Det er nok både majones, potetgull og andre matrester nede i tastaturet som gjør at enkelte bokstaver noen ganger må trykkes litt ekstra hardt på. Men det kommer nok ikke til å bli gjort.
  8. Ta med familien på Go-kart  hadde vært en god ide, men jeg tviler på at og-kart banen er åpen allerede. Det ligger jo haugevis av snø der.
    Men jeg håper å kunne samle familien her minst en gang i løpet av mars.
  9. Mars måned er ikke så travel som den pleier siden jeg er sykemeldt. Men kanskje jeg er bedre og kan begynne å arbeide for fullt mot slutten a måneden. Håper det. Jeg savner det hektiske, pulserende livet jeg elsker.
  10. Nyyyte at våren er på vei.  Herregud jeg elsker denne årstiden.

Skal jeg gjøre noe Isabell ikke skal? Jeg skal feire bursdagen til Datteren. Hun har fødselsdag i dag, og den blir tilbragt med venner. Men vi skal nok få til litt kaffelering en av de nærmeste dagene.  Gave har hun fått, da jeg ikke visste om jeg ville treffe henne i dag.
Tror ikke det er så mye annet spennende som kommer til å skje, men man vet aldri hva livet har på lur, så følg med på bloggen min for å holde deg oppdatert.

 

 

4 kommentarer
    1. Synes det du skal høres vel så trivelig ut som det Isabel skal. Gratulerer til datteren din! ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg