I morgen skjer det…

Fininger! Hvordan har dere det?
Som dere sikkert forstår av introen så er Isabell Raad fremdeles på førsteplass.  Jeg er helt nede på en 33. plass.  Dette begynner å ligne “The good old Days” .

Isabell hadde en super innholdsrik dag i går.  Det hadde i grunn jeg og. Har tenkt å lage et eget innlegg om det. Men du kan se noe av det jeg drev med i dette innlegget Gamle Gubben Grå og kjerringa gjør ting de ikke kan.

Isabell startet dagen med hvalpekurs.  Her var Charlie Chihuahua den siste til å starte dagen, og da var det med stø kurs mot matfat og etterpå utgangsdør. Gamle Gubben Grå syntes at jeg skjemmet bort hunden bittelitt når jeg serverte brødskalk påsmurt hundepate på papptallerken. Ja, til Charlie altså.  Gamle Gubben Grå måtte pent lage frokosten sin (og min) selv. Jeg ble altså så stolt over han at jeg holdt på å sprekke! Han lærer så fort!  Gamle Gubben Grå altså. Ikke Charlie Chihuahua..

Resten av dagen hadde Isabell pressedag for serien hennes som starter på TV2 Livsstil og TV2 Sumo i dag.  Jeg skal ikke spoile innlegget som kommer senere med å røpe hva jeg gjorde i går, men jeg skal garantere dere at det ikke var presse til stede.

Men så har ikke jeg premiere på min egen serie hverken i dag eller i morgen.
En serie om denne kjerringa her, har du hørt noe mer surrealistisk?  Nei, det skulle sett seg ut.
Men jeg er og utrolig spent og litt nervøs på morgendagen.

Jeg er litt sliten etter gårsdagen.  Det ble sene kvelden før vi kom oss hjem fra hytta.  Men jeg har jo fremdeles ferie, og kan ta en lang frokost og starte dagen litt rolig.  Dusjen har jeg alt unnagjort. Noen ansiktsmaske blir det neppe, men kanskje litt fotspa?

Håper dere har hatt en fin onsdag, babes! Stor klem <3

Hva jeg skal i morgen? Hvis du følger med på bloggen får du svar.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg