Ikke mye berømmelse

Kokkejævel er fortsatt på bloggtopplista.  I går var han gjest på “God Morgen Norge.”
Jeg har ramla ut av lista igjen etter en gjesteopptreden i tre dager sånn nesten nederst på lista.  I går var jeg på jobb i hvitt.

Kokkejævel var seks minutter på TV og brukte 7 timer på turen hjem til Alta.
Jeg var 7 og en halv time på jobben, og brukte en snau time på veien på hjem.  Da var jeg innom Kiwi og handlet inn til helgen.

“God Morgen Norge”. TV2 og greier.  Foren opplevelse på Kokkejævel og Datteren.
Ikke like mye swung over å stå og ta røntgenbilder på lab 3.  Tror det bare var en av pasientene som dro kjensel på meg, men hun har jeg til gjengjeld kjent siden 1979. Det blir 40 år det.

kokkejævel og Datter klarte å få til tacofredag, selv på Tromsø Lufthavn.
Vi hadde torsk med quinoa til fredagskos.  Torsk, quinoa og kålsalat. Jubelen sto liksom ikke i taket.hos Yngste Sønn.

Kokkejævel skulle hjem til Kjærest/ Forloved som han knapt hadde sett etter frieriet.  Han gledet seg til å ha litt kvalitetstid sammenmed henne ut over natta.
Jeg dro hjem til Gamle Gubben Grå, som jeg har vært gift med i 25 år.  Han slukte lysene og la seg mens jeg lå og småsov under pelspleddet på sofaen i stua.  Da jeg og Charlie Chihuahua krøp til køys en time senere snorket han allerede høyt. Lite med kvalitetstid her..

Og for dere som lurte, jeg har aldri blitt bedt til TV” for å lage mat på TV.  Det  tror jeg vi alle skal være glad for.

 

18 kommentarer
    1. Hei.
      Har saumfart meg gjennom bloggen din å må ærlig innrømme at dette er herved min favorittblogg etter min fremtidige ektemanns blogg.
      Latteren sitter løst og jeg ler så jeg gråter i hjørnet av sofaen. Gleder meg allerede til neste innlegg.

      Hilsen kjærest.

      1. Hun svarer ikke nei til han der..da hadde det stått minst 50 andre klare 😁 ( du er opptatt og jeg gammel nok til å være mora hans, så vi får bare se på) ….kommentarlisten er lang som et år der og stappet med damer. Og dukker det opp kule matretter, får han grepet på mannfolka også, for plutselig er de tilstede i kommentarfeltet.
        Blogg.no ble faktisk morsommere.

    2. Ja her må man følge med 😊 tenk æ som aldri har lest blogg før Kokkejævel kom på banen og nå skal æ følge to. 👍😊

    3. For en herlig blogg! Nå har jeg to blogger jeg leser, Kokkejævelen og Kjærringtanker😄 Kokkejævelen som anbefalte denne, så måtte jo ta en titt, og du e no nesten like bra som han!😀👍

    4. Herlig! 😂 Jeg som aldri har lest blogger før har blitt blodfan av kokkejævel og nå også kjerringtanker etter anbefaling fra nevnte kokk! 😂 Fortsett å skrive!

      1. Har alltid skrevet så det vil jeg nok fortsette med. Og anbefalingen fra Kokkejævel var jo kjempekos. og alle fine tilbakemeldinger i dag… du verden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg