Jeg angrer….

Neida, det er ikke jeg som skal tilstå mine synder og komme med en tårevåt historie om noe jeg angrer på. Nei, det er Isabell der øverst på bloggtoppen som angrer.

Dere vet den leiligheten hun angivelig skal ha kjøpt før sommeren en gang og som hun enda ikke har hatt tid til å flytte inn i. Jeg begynner å tvile på at hun virkelig har kjøpt leilighet. Nå påstår hun at leiligheten er innflyttningskal om tre dager fra i går, dvs på torsdag. Men så kom hun til å titte litt på interiørbilder på Instagram, og så så hun en farge på en vegg hun likte. Så angrer hun plutselig på at hun har fått malt hele leiligheten hvit. Kanskje hun bare skulle bestille noen til å male leiligheten i denne fargen hun så på bildet? Utsette innflyttingen en måned eller tre? Ja, og så hadde det jo vært kult med stukatur…. Kanskje hun skulle få fiksa det og før hun flytter inn….  En måned eller fem til hos mamma eller på hotell gjør jo ingenting. Livet er en fest…

Jeg har bare en kommentar; BLI VOKSEN!!!

2 kommentarer
    1. Folk klikker inn på en sånn overskrift fordi de assosierer det [‘Jeg angrer’] med noe ‘juicy’.
      Men når det er sagt, var det ikke den click-bait’en det høres ut som, da innlegget ble introdusert med et bilde fra leiligheten, slik at den observante leser(!) ville skjønne at det dreide seg om denne 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg