Jeg er en vinner!

I dag har den o så prominente bloggeren Allan delt ut prisene i Allan Awards 2023  Siden noen har ødelagt bloggerprisen Wixen Awards og nå deler ut slike utmerkelser til kreti og pleti som aldri har forfattet så mye som et eneste blogginnlegg florerer det med awards her inne. En stund var jeg engstelig for at hver eneste blogger skulle starte sin egen prisutdeling. Holdt det ikke med Gryxen? Måtte liksom den ene etter den andre kaste seg over den ideen og lage sin egen prisutdeling i stedet for å støtte opp om det flotte initiativet til Gry? 

Nå tror jeg ikke Allan ønsker å utkonkurrere Gryxen. Han har høstet for mange priser der opp gjennom årene. Ja i år ble han til og med kåret til Årets Mote- og skjønhetsblogger noe jeg tror bloggerfruen med kjevlet både har funnet overraskende og underholdende.

Nok om det i dag har altså Allan delt ut sine priser og jeg vant!!!!
Jeg vant ikke bare en pris, jeg vant hele fem 5 priser!!!! Jeg ble kåret til Årets Kjerring, Årets tøffeste kjerring, Årets kuleste kjerring, Årets flotteste kjerring og Årets kjerring med skumle, revolusjonerende tanker. Tusen takk, Allan jeg føler meg både ydmyk og beæret og skal forsøke etter fattig evne å fortsette å være en alle tiders kjerring også i 2024.

Disse prisene oppnådde jeg på ærlig og redelig vis uten bestikkelser eller smisk. En ørliten anelse trusler var alt som skulle til.

Som om det ikke var nok med fem priser til Kjerringa så vant også Gamle Gubben Grå prisen Årets mannfolk. Det satte han stor pris på. Og nei, Allan han fikk verken rullator eller skjeggvasker til jul.

Jeg føler meg som sagt både ydmyk, beæret og alt det der. Det er bare en liten ting jeg lurer på. Når kommer pengene på kontoen?  I det innlegget her skriver Allan at siden vinnerne av Nobels Pris i litteratur vinner 10 millioner svenske kroner synes han at de som står for Gryxen utdelingen bør høste opp i det minste en liten million til Gryxen vinnerne.
Ja så da er det vel ikke annet å forvente enn at den o prominente toppbloggeren og fremtidige bloggkongen hoster opp en million til hver av prisvinnerne i Allans Awards.
Siden jeg som nevnt vant 5 priser og Gamle Gubben Grå vant 1 pris tror jeg vi kan ønske hverandre Godt Nytt År med et bredt smil rundt munnen i morgen og skåle med bobler i beste bloggerstil.

PS: Vi tar gjerne prispengene i rene penger og ikke i støvsugere eller sånne hårfjerningsdingser.

 

10 kommentarer
    1. Hva Allan-Awards angår, så visste jeg jo at vi ville face et konsept som var så far off noe som noengang har vært presentert tidligere, så den så jeg virkelig frem til. – Hvorav den vitterlig også innfridde!
      Men når det er sagt, må jeg jo også ærlig innrømme jeg stusset over at det poppet opp awards midt i Gryxen-perioden. – Dog i form av det tidligere konseptet som jo strengt tatt ikke var stort mer enn en fremsnakk med en litt artig twist, men allikevel.. Gryxen har jo fra dag en hatt det endelige mål for øyet og en dag kunne klare å ta opp konkurransen med Vixen. Det skal altså utvikles fra å ha vært utelukkende min greie- til å bli ALLES greie, hvis utvikling det altså ble tatt et stort steg i retning av i år. – Såpass stort at jeg ikke kan se hvordan det kan misforstås.. Dermed blir det å skulle ta opp konkurransen med dette for meg som å skyte seg selv i foten. For om vi skal ha den minste sjanse til å få den offisielle prisstatusen, er vi faktisk pokka nødt til å trekke tauet i samme retning, for å si det sånn..
      Og det er faktisk akkurat det Allan gjør med Allan-Awards. Dette er rett og slett en greie som fremmer Gryxen, samtidig som det er en totalt ‘gale-mathias’ greie som det bare er Allan som kunne ha funnet på *hehe*. I den anledning, ville jeg jo løyet om jeg sa noe annet enn at det var godt å få den Hennes Bloggende Høyhet -statusen stadfestet offisielt *haha* 😉

      1. Allan er bare herlig og Allan Awards støtter opp om Gryxen, det er jeg enig i. Sleivsparket mitt var vel mer rettet mot noen andre awards tidligere i desember.
        Jeg har forstått ideen din med Gryxen og hva du forsøker å få til og du kom et bra skritt på vei i år. Det ble vår pris. Det var vi som stemte frem vinnerne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg