Jeg sovna jeg…..

Ja ikke på utesofaen på terrassen da, den er for lengst rydda bort.  Nei, jeg flata ut under pelspleddet på sofaen i stua. Jeg og Charlie Chihuahua.  Fikk Gamle Gubben Grå til å bre over oss også pelspledd nummer to,  og hørte hvordan han romsterte med oppvasken ute på kjøkkenet.  finnes det noe mer koselig lyd å sovne til enn en mann som tar oppvasken? Tar den oppvasken du vet det er din tur til åta, og som du hadde tenkt å muligens kanskje, nesten helt sikkert ikke kom til å ta når du sto opp igjen etter en aldri så liten middagslur….

Så jeg slumra, sov litt og slumra litt mer i tre hele timer.

Men nå, nå har jeg våkna til live igjen.

4 kommentarer
    1. Det var det jeg gjorde i går det. Klarte bare ikke å holde øya oppe lenger da klokka ble sånn ca 20 .
      I dag har jeg holdt det gående siden tidlig morgen. Må prøve å sove nå😊
      God natt😊

    2. Mens jeg ga opp å få sove og henger her et øyeblikk. Blir sprø av den slags netter. Jeg skal snart prøve igjen..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg