Jeg vant!!!!

Her i Drømmehuset er det lat helligdag i dag. Der regner og er grått, i tillegg må en ha litt helligdagsfred når en bor på et boligfelt. Nok av gode grunner gor en litt slapp formiddag.

Har vært ute og gått tur med Charlie Chihuahua da.  En lufterunde her i nærområdet i lett mai-regn. Tok runden i korte ermer. Det var mest duskregn, og ikke kaldt. Liker det. Duskregn mot nakne armer.

Liker og alle luktene som trer sterkere frem etter et regnskyll. Syrinduft fyller lufta her på boligfeltet.  Blander seg med lukt av kaffe og tøyk, en nabo sitter ute på trammen. Fra et annet sted lukter det bacon, frokostlaginga var nok i gang.

Da jeg kom inn igjen i Drømmehuset slo lukten av nystekte rundstykker mot meg.  Det får meg til å smile, selv om det bare er hslvstekte rundstykker fra firstprice som er varmet til helgefrokosten.

Varme rundstykker med ripsgele. Sommerfrokost selv i regnvær.

Etter frokost har Gamle Gubben Grå og jeg Quiz. 84 spørsmål til hver av oss hentet fra diverse aviser og magasiner. Gamle Gubben Grå har klisterhjerne på det som interesserer han.  Historie, litteratur, og musikk, mat, samfunn ja utrolig mye.  Som regel slår hsn meg når vi har disse Quizene våre.  Han er utrolig kunnskspsrik.

Men i dag vant JEG!!! Jeg slo Gubben i Quiz! Ikke en knusende seier  men likevel. Jeg var gor en gang skyld best!!!

SEIEREN ER MIN, SEIERRN ER MIN JEG HAR VINNI SEIEREN ER MIN. SEIEREN ER MIN  SEIERRN ER MIN….

(Jeg har aldri problemer med å tape, men jeg er en helt ufordragelig vinner).

SEIEREN ER MIN, SEIERRN ER MIN JEG HAR VINNI SEIEREN ER MIN. SEIEREN ER MIN  SEIERRN ER MIN….

8 kommentarer

Siste innlegg