Jeg vant!!!!

Jeg har ærlig og redelig stjålet dette bildet fra Vibbedille For vet dere hva? Jeg var så heldig å vinne denne flotte påskeuroa i Vibbedilles Give away!!!!.

Det gjorde virkelig fredagen min ett hakk eller to bedre i går kveld. Tenk at jeg vant!

Jeg har fulgt Vibbedille en stund. Hun har de flotteste strikkeoppskrift, og jeg tenker at det der skal jeg jammen strikke… Og så kommet jeg på den haugen med halvferdige prosjekter jeg allerede har liggende, og så går liksom litt av lufta ut av meg.

I det siste har hun kastet seg over peiling, og det klør i fingrene mine. Prosjektene ser overkommelig ut. Og jeg har da klart å stryke en og annen peiling da Datter var liten… Kanskje jeg en dag tar mot til meg og kjøper noen perler. Det ser gøy ut!

Men om jeg kommer så langt eller ikke – jeg får noen av de flotte kyllingene Vibbedille har perlet!  Jeg er verdens heldigste menneske!

5 kommentarer
    1. Gratulerer! Den var søt.
      Perling er moro. Jeg tror jeg har strøket mange hundre perlerier da ungene var små. For jeg kjøpte flere kg perler og blandet dem i et par kjempestore kakebokser, og dermed satt både egne og nabounger og perlet i vilden sky her rett som det var. Det var en god del igjen da barna var blitt for store, og dem ga jeg til SFO for å bli kvitt dem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg