Julefri

Etter to dager med kommunestyremøter er siste vedtak fattet for dette året. Litt før klokka 16 i dag kunne Ordføreren la klubba slå i bordet for siste gang i år og vi kunne ønske hverandre God Jul! og vandre ut  til et snødekket Ringerike. Nå tar vi fri fra politikken til langt over nyttår. Så fra i morgen blir det ikke mer politikk, men kun juleforberedelser på bloggen.  Det føles litt godt.

Så da bar det hjem. Enkel middag med pølser i lompe og eller brød og sløving på sofaen. Trøste meg selv litt med ostepopp. Det var ikke alt som gikk min vei på kommunestyremøte disse to dagene. Det gamle sykehjemmet blir revet og stimuleringstilskuddet til Fastlegene kan de se langt etter.

Lov å være litt sliten i kveld.  Lov å være litt lei.
Over nyttår venter nye saker og ikke minst en spennende valgkamp. Politikk er fremdeles gøy selv om an ikke vinner frem i enhver en sak en engasjerer seg i.

Nå tar jeg julefri med god samvittighet. I morgen blir det å fortsette med juleforberedelsene. Senke skuldrene og kose meg.  Ha fokus på kos og hygge. Jeg gleder meg.

9 kommentarer
    1. Ostepop er så godt! 🙂 I dag skal jeg bake krumkaker. Og ellers skal vi også pynte mer til jul. Kos deg med lang julefri og juleforberedelsene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg