Kaffepause…

Nei jeg sitter ikke på en kafe’ nede i byen og koser meg med kaffe-latte. Jeg sitter hjemme ved spisebordet. og kaffen er svart. Går helt greit det. Jeg er litt frossen, litt sår i halsen, litt snufsete og litt tung i hodet. Ikke nok til å kalle meg syk, bare nok til å føle at jeg ikke er helt i form. Tenker det blir en liten lur på sofaen om litt.

Har brukt fridagen på tur med hundene og litt husarbeid. Jeg har blant annet vasket ei hylle jeg har på kjøkkenet med krukker og bokser med mel, ris, linfrø, pasta osv. Den har jeg fått tatt og ryddet og vasket ordentlig  i dag. En ørliten start på julevasken vil kanskje noen si, jeg sier bare at det trengtes. Blir fort litt støvete der oppe under taket.

Så har jeg hentet hjem en ny skatt fra finn.no. Hva det er skal jeg vise dere i et seinere innlegg. Må vaskes litt først.

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Godt med en kaffepause
      Trasig når kroppen krangler med forkjøling – og her på mine kanter er det mye covid igjen… Ønsker deg god bedring!

      1. Det er en del covid her og. Men jeg tipper min forkjølelse som vel nesten bare er et snev tror jeg kommer av at jeg svinger rundt alt for tynnkledd. Min måte å protestere mot kulde på. Bare dumt selvfølgelig og jeg må nok snart kle bedre på meg når jeg går ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg