Kasta av flyet….

Nei da, det er ikke jeg som har blitt kasta av et fly.  Det er en av de tingene jeg merkelig nok ikke har klart ennå….  Er jo mega stressa hver gang jeg skal ut og fly. Det kan du lese her. Så det å få meg av et fly, når jeg først hadde klart å komme meg på kunne fort bli noe å skrive hjem om…
Har blitt kasta ut av et par utesteder en gang i ungdommen, har vel og blitt kasta ut av et klasserom og på gangen et par ganger- Og jeg vet at en av de gamle herrene i Rødt pekte på utgangsdøra en gang i en litt heftig diskusjon.
Jeg ble sittende, svart i øya og fast i blikket.
Han gikk ut og tok seg en røyk.
Men jeg har aldri blitt kasta ut av et fly.

Nei, det er Isabell Raad som er tilbake på bloggtopplista med et innlegg med denne tittelen.
Slikt gir jo klikk når det kommer fra den dama der. Og siden jeg trenger noen klikk, er ute av lista igjen. Men denne gangen er det min egen feil. Innleggene i går holdt ikke mål.  Jeg burde gjort mer ut av overskriften bordell på Toten

Isabell skulle til Bali. Den dama er jo på farten støtt.
Hun møtte opp på Gardemoen bakfull og rett fra fest. Det er alltid en grunn til fest, og denne dama bremser aldri  Men så var det noe tekniske feil ved flyet, og alle på flyet,  ikke bare Isabell og hennes reisefølge ble kastet av flyet i påvente av nytt fly.
Nå er sikkert Isabell for lengst fremme på Bali.

Jeg er ikke på Bali, men jeg skulle ha vært i Oslo hele denne helga.
Jeg kom meg aldri til Oslo.
Det skyldtes ikke at jeg ble kasta av Oslobussen.  (DET har jeg heller ikke klart..)Men rett og slett av at jeg ikke visste hvor i Oslo Rødt holdt kurs for folkevalgte.  Og Oslo er STORT.  Man kan ikke stille seg opp å rope “Hallo!!! Hvor er Rødt?”
I og med at ingen hadde fortalt oss hvor vi skulle, konkluderte vi med at vi antakeligvis ikke var påmeldt.
Så da ble vi hjemme.
Vi får prøve å få meldt oss på neste kurs.

Det var i grunn litt godt.
Jeg er sliten, og litt husarbeid, en liten lur, tur ut til Høvdingen og middag hjemme før jeg sovna på sofaen igjen.  Var sikkert bedre for meg enn kurshelg i Oslo.

3 kommentarer
    1. Jeg synes jo overskrifta “Bordell på Toten” burde gitt flere klikk enn “Kasta av flyet”, – er litt mer oppsiktsvekkende den første, hehe. Det er mange bedehus på Toten og til og med et nonnekloster, så mulig et bordell hadde vært greit for de øvrige. Noe for enhver smak liksom, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg