kens planer

Noen synes kanskje at det er litt vel sent å poste planene for helgen nå. Ja, i og med at uka liksom er godt i gang og vi har kommet til onsdag allerede. Men siden Isabell Raad, som fremdeles er på bloggtoppen postet sitt innlegg med ukens planer i går rett før klokka 17, regner jeg med at det er innafor,  Jeg er jo på 99 plass, og må ha litt å gå på.

MANDAG

Isabell arbeidet et par timer med bloggen.
Jeg arbeidet syv og en halv time med røntgenfotografering.
Isabell hadde en times lunsjdate.
Jeg hadde en halvtimes matpause på vaktrommet.
Etter en to timers arbeidsdag og en times lunsj var Isabell klar for en treningsøkt med sin Personlige trener.
Jeg tok en tur innom Kiwi g kjøpte sellerirot og lagde saltbakt sellerirot til middag
Isabell traff de jentene hun skal dra til Ibiza med og hadde middag med dem
Jeg silte kompost mens jeg ventet på at middagen skulle bli klar – etter middag tok vi en lang tur med hundene før vi skeiet ut med en cheeseburger rundt midnatt.

TIRSDAG

Hele gårsdagen hadde Isabell satt av til å arbeide med sitt hemmelige prosjekt.
Jeg hadde satt av gårsdagen til å hvile meg. Etter en dag i hvitt må jeg som regel det.  Jeg sov til10 Kan ikke huske sist jeg sov så lenge!  Var en tur med hundene, og en liten tur på plantesenteret.
Kvelden ble brukt sammen med Datteren, Yngste Sønn og Gamle Gubben Grå på terrassen med mye deilig taco.

ONSDAG

I dag skal Isabell ha en time med sin personlige trener.
Jeg skal trene i hagen mens jeg gjør hagearbeid.
Resten av dagen skal hun bare sole seg, henge med venner og nyte været.
Jeg skal i et møte – men håper å nyte været for det ser bra ut.  Skal vel og kjøre Datteren og parg herfra og hjem.

TORSDAG

Isabell skal starte dagen med hjemmekontor…..
Det pleier sjefen min også å ha, gjerne på fine solskinnsdager….
Jeg har tillitsvalgtsdag og skal finne meg en kontorplass. Skal godkjenne turnus og planlegge høstkonferansen.  og virkelig få ryddet opp i inn-kurven.
Så skal Isabell hente en pakke på postkontoret. Det er vel noen av alle de klærne hun har bestilt på Nelly..
Slike tillitsvalgtsdager pleier ofte å bli litt lange… og jeg har ikke bestilt noe på Nelly
Isabell skal ha telefonmøte med Italia.
Jeg burde ta en telefon til min gamle far.
Så skal Isabell ta pedikyr.
Det dropper jeg.
Hun skal gjøre ferdig to samarbeid,
Jeg får harselere litt med Samarbeidskammeratene…
Isabell avslutter dagen med en familiekveld.
Det gjør jo i grunn jeg og.

FREDAG

Fredag skal Isabell igjen ha hjemmekontor……
Jeg trenger sikkert på ny en hviledag etter å ha arbeidet på torsdag.
Isabell skal ha møte med firmaet som skal pusse opp badet hennes.
Det slipper heldigvis jeg… Sist jeg hadde møte med de som pusset opp badet vårt hadde jeg faretruende høyt blodtrykk, og representanten for firmaet har i ettertid uttalt at han aldri hadde møtt en så sint kjerring. Det er snart 12 år siden, men jeg kjenner at blodtrykket mitt stiger bare jeg tenker på det….
Isabell skal pakke til Ibizaturen.
Jeg har ikke tenkt meg noe sted – dropper pakking.
Isabell får besøk av kjæresten. De skal sjekke inn på hotell og kose seg hjele helgen.
Gamle Gubben Grå og jeg får holde oss i heimen. Men siden Yngste Sønn reiser til Korea på fredag, får vi jo huset for oss selv. Barnefri.. ikke å forakte

 

1 kommentar
    1. Begivenheter i kø altså.

      Det regner IKKE her,- jeg oljer terrassen. Måtte bare ha en liten pause pga ryggen. Med årene lærer man når man må stoppe opp litt..hehe.
      Ha en fin dag, du.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg