Kniv…

Tenk at jeg skulle bruke 2 og en halv måned på å lese en av Jo Nesbø bøker om Harry Hole!  Hvem ville trodd det da jeg som ung slukte nesten en bok om dagen på mitt beste.

Jo Nesbø sine romaner om Harry Hole er lesing som vanligvis holder meg i endeløs spenning,og man begynner på nok et kapittel når man egentlig har bestemt seg for kun å lese ferdig kapittelet. Då også denne. Og det er nok mer min enn forfatterens skyld at jeg har brukt så lang tid på boka.

Men nå er boka ferdig. Siste side lest. Følelsene boka ga sitter fremdeles igjen i kroppen slik den skal etter en god leseopplevelse. Jeg gleder meg til neste Harry Hole bok. For det må komme en til……

8 kommentarer
    1. Jeg har ikke lest den. Men det meste han har skrevet ellers. Nå har jeg liggende på vent Kongeriket som kom ut i fjor.

    2. jeg leste boka i juli 2019. Jeg skrev at den var laget som en Agathe Christiebok. Jeg klarte ikke å gjette hvem som var skurken før helt på slutten. En spennende bok.

    3. Når sant skal sies, så brukte eg og uhorvelig lang tid på akkurat den bokå. Og som du, så pleie eg å rasa gjennom ei bok på ein dag og to, te Kånå sin store forargrelse.

      Eg blir blind for alt anna, når eg lese bok.

      Men, Tom Egeland sine bøker om Bjørn Beltø, dei sluke eg fortsatt rått …

      Kongeriket, av Jo Nesbø e dem sista eg har lest. Planen va, når tiden e inne og det e ikkje akkurat nu. E å lesa meg litt opp på Saabye Christensen.

      Har ikkje lest nåke av han siden Maskeblomst familien og Bermards Hvals forsnakkelser.

      Den sista der e å anbefale … 😃👍

      1. Lenge siden jeg leste ei bok på en dag eller to. Før jeg fikk barn. Men Gamle gubben Grå er som deg tapt for denne verden når han åpner ei bok.
        Har lest noe av Egeland, tror jeg. Vet i det minste at det ligger bøler av Egeland i stabelen på hjørnebordet sammen med Kongerike. Tror det og ligger en av Saabye Christensen den. Fikk av yngste sønn julen 2019….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg