Kø…

Hjem fra Drammen. Møtet ble kortere enn forventet. Jeg kunne rekke møtet på Ringerike som jeg egentlig hadde meldt avbud til. Himmelen var blå, sola skinte og jeg spilte musikk med høyt volum. Livet er bra.

Ved Tyristrand ble det plutselig stopp. Kø. Jeg sjekka lokalavisa. En traktor hadde kjørt i autovernet og traktorhengeren hvelvet. En strømstolpe var knekt og lå over veien. Så da måtte man smøre seg med tålmodighet.
Heldigvis hadde det gått bra med traktorføreren.

Rakk ikke møte på Ringerike.
Så da dro jeg hjem. Kurvstolen på trammen sammen med Charlie Chihuahua og en litenstrekk på sofaen under pelspleddet.

Gjelder å lade batteriene.  Nå venter fire dager med Landsmøte fra i morgen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg