Kvinneguiden…

Jeg har min egen tråd på Kvinneguiden.  En tråd hvor folk fritt og uten filter diskuterer bloggen min.
Det er underholdende lesing.  Jeg får masse ros.  Noen forsvarer bloggen min med nebb og klør. Andre forstår ikke at den kan være morsom. det er geit. Humor kan være så mangt, og folk underholdes av forskjellige ting. Heldigvis.

Noen blir indignert over at jeg kritiserer rumpa til Sophie Elise (eller rumpeoperasjonene)  OK, jeg kan se at det kan oppfattes som krenkende.  Her har jo dama svidd av nok av gryn til å mate en hel syrisk familie en flyktningleir i Tyrkia – og likevel må hun bla opp mer for å få den retta på borte hos Hollywood stjernene.  Verden er ikke rettferdig!

Men ei kritiserer bloggen min fordi den lever opp til navnet sitt.
Den er ikke lesverdig fordi den inneholder bare tankene til ei kjerring- altså totalt uinteressant.
Interessant.
Hva forventer hun når hun klikker inn på Sophie Elise eller Isabell Raad ?  Regner hun ikke da med å finne noe om  de to unge kvinnene? Så når hun klikker inn på Kjerringtanker forventer hun…. Kokkejævel?

En siste liten ting til slutt.
Sjelden har jeg opplevd så mange kjerringer samlet på ett sted som inne på Kvinneguidens nettdebatter . Burde døpes om til Kjerringguiden sporenstreks. Ha en god lørdag. Husarbeidet venter. Slik er et ekte kjerringliv.

17 kommentarer
    1. Hei!
      Det er to blogger jeg følger, det er Kokkejaevel og din. Da får jeg det meste med.
      Stå på, du er viktig!

    2. Veldig bra! Du tør å si fra. Må nok bli tøffere på bloggen min jeg også 😉 Kanskje jeg skulle begynne å kikke litt på Kvinneguiden? Hm….Kan vel hende at jeg blir mer irritert enn jeg har godt av…hehe…

    3. Det hevdes at enkelte bloggere har en egen sherpa-gjeng som infiltrerer Kvinneguiden for å skape blest og oppstandelse. Derigjennom skal lesertallet og interessen øke.
      Jeg medgir at jeg har talt vel om denne bloggen på Kvinneguiden, og ble ganske overrasket over enkelte negative kommentarer. De fleste var dog positive.
      De færreste av oss har stor nytte av produktomtaler som i beste fall kunne ha hjulpet for en menneskealder siden. Eller å høre om de sykt travle dagene, der man flyr fra frisør til manikyr til trening og lunsjer.
      Gi meg ekte kjerringtanker! Takk!

    4. Kjenner smilet trekkes ut….ja, hva forventes. Vi mennesker er veldig varierte og ikke minst morsomme. Både frivillig og ufrivillig. God helg med både tanker og kjerringer :).

    5. Har sagt det før og sier det igjen: Du må få bloggen din på facebook!! Jeg følger Kokkejævel (siden før han debuterte på egen blogg!) og hver gang han publiserer nytt innlegg via FB prøver jeg å klikke meg innom din blogg. Litt for mange ganger ligger der flere nye innlegg jeg har gått glipp av
      Du fortjener langt flere lesere!!!

    6. Kvinneguiden har mye troll av verste sort. Mange krakilske megger innpå der. Heldigvis noen som oppfører seg og. Jeg forsvarte bloggen til kokkejævel der inne, og fikk mye kjeft fra de som vet bedre.. Flott at du kommer på FB og!

      1. Jeg tror ikke man skal forsvare noen inne på kvinneguiden, bare hakke og kritisere. Snakk om kjerringer eller megger om du vil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg