Leva livet…

I går så jeg at en av venninnene mine hadde tagget meg i et innlegg på Fb. Hun er ikke ei som tagger folk i tide og utide, ikke har vi vært så mye sammen heller så litt undrende åpnet jeg meldingen før å se hvorfor.

Det var i en kommentar til en artikkel fra lokalavisa hun hadde tagget meg, og nei det hadde ikke noe med nedleggelsen av Hønefoss skole å gjøre. Det var noe langt viktigere enn det.

For 1.juni kommer Åge og Sambandet til Hønefoss og skal holde konsert på Gladtvedt. Og da er det klart jeg og denne venninna må på konsert. Det er levnet over en hver tvil. 1. Juni når selveste Åge Aleksandersen kommer til Hønefoss kommer vi til å være på plass. Utslitte knær og gråe hår kommer til å være glemt, og to kjerringer på 50+ kommer til å være i sin beste ungdom.

Dette blir vår 4. Åge konsert sammen i Hønefoss! Hvor mange ganger vi har sett han totalt sammen eller alene, aner jeg ikke.  Jeg tror jeg har sett han tre muligens 4 ganger til. Venninna mi sikkert minst like mange.

Velkommen, Åge. 1. Juni er vi på plass.

3 kommentarer
      1. Gjett om.
        Du snakker her med en blodfan, som en gang så Åge live på en utendørskonsert inne i tykke granskauen noen kilometer utenfor Hokksund. Det var 4 juledag og 30 minus. Tross skinnjakke og småskomerket jeg ikke kulda før Åge var ferdig med shower, men du hvor jeg hakka tenner da vi endelig kom til bilen.

    1. Så morro. Godt å ha noe å se frem til. Vi skulle vært på konsert med Dr. Hook 1. mars. Ikke helt drømmemannens musikk dette, men han fikk valget, enten kunne han være med eller jeg tok med ei venninne. Så da skulle han selvsagt være med. Men konserten ble avlyst fordi et av medlemmene skulle gjennom en operasjon. Er ikke bare tilhengerne som er i reparasjonsalderen altså! De kommer tilbake 18. mai, så vi har billetter til den dagen da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg