Lite med rabattkoder hos meg….

Heiiii Queens, damer, herrer, gubber, kjerringer og andre som måtte lese bloggen min.
Endelig er jeg her – og til dere som har etterlyst en rabattkode hos Nelly, Det er  Isabell Raad det. Som deler ut de mener jeg.
At det kan være så mange som etterlyser det, har jeg problemer med å forstå. For hun deler ut disse rabattkodene omtrent ukentlig.  Er de tingene de selger av så dårlig kvalitet at de må skiftes ut hele tiden?
At Isabell Raad digger at folk liker rabattkodene hennes, forstår jeg. Jeg regner med at hun får betalt etter hvor mange bestillinger som kommer inn på akkurat disse rabattkodene.
De fleste av “nyhetene” hun viser bilder av har jeg sett før.  Og det er ikke hun som er på alle bildene en gang…..

Nei, her hos meg får du ingen rabattkoder. Men derimot det helt vanlige kjerringlivet.
Livet til ei litt sliten kjerring med voksne barn, og de enda mer voksne i generasjonen over oss,  Om Gamle Gubben Grå, Charlie Chihuahua Kjøteren og andre kjente og kjære.
Kanskje får bloggen min deg til å smile. Kanskje kjenner du deg igjen. Kanskje tenker du at den kjerringa er sprøyte gal.  Men rabattkode får du ikke.

5 kommentarer
    1. Sprøyte gale damer liker vi 🙂 Og jeg tenker du sliter litt nå om dagen, med disse som ligger øverst, eller det er vel nesten samme uansett på toppen. Men nå har ikke Topplisten endret seg på 3 dager heller. Jeg sendte mail til support og spurte. Nøyaktig samme tall og plasseringer på folk siden tirsdag morgen … Så da bli du å slite med Sraad uansett om du vil eller ikke, når de ikke oppdaterer listen en gang 😀 Men HEIA gale damer, det vil vi ha!

      1. Ja. Jeg lurte litt på den 77. plassen min. …
        Noen av mine innlegg er bedre enn andre,men lesertallene er mistenkelig like.
        Kanskje de som oppdaterer lista har sommerferie?
        Men nå fikk jeg bekreftet mistanken.
        Ja.jeg har slitt litt de siste dagene…

    2. Jeg har aldri kjøpt noe fra Nelly, så noen rabattkoder der har jeg ikke bruk for. Mye triveligere å lese blogger fra helt vanlige liv, hvor man kan kjenne seg litt igjen, smile og få seg noen tankevekkere. Akkurat sånn som bloggen din bl.a.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg