Lite nytt…

Isabell Raad troner fremdeles på bloggtoppen, selv om hun ikke har postet noe nytt innlegg siden hun viste frem antrekket sitt ved 8 tida torsdag kveld.  Så da må dere nøye dere med nok et bilde av meg som viser antrekket mitt.  Bildet ble tatt i går, men jeg har på meg det samme i dag. Ja ikke solbrillene og jakka da. Jakka blir for varmt og solbrillene var bare for fotograferingen sin skyld.

Gjør jo ikke noe med en reprise, statistikken min formelig eksploderte når jeg delte modellbildene i går. 125 visninger på en time!!! Og plutselig havna jeg på 70. plass på toppblogglista!   Kanskje jeg skulle satse på en modell karriere?
Da klokka var 8 i dag hadde jeg allerede 75 visninger på bloggen.  Snart er det nok jeg som troner øverst på lista og må skrive ironiske innlegg om mine egne ironiske innlegg….
Ha en fin dag, vi blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg